Product: Simple Mobile Phone Plan Clear all filters (0 of 47 reviews match)
filters
Seller:
Show
State:
Show
City:
Show
Product:
They charged me on their website. I can see the charge on my account but they say that the charge never occurred. What kind of a *** company is this? They are asking me to contact my bank to resolve this ! I have absolutely no idea what to do except to tell folks to...
Read more
1.0
Product
Simple Mobile Phone Plan
I liked
  • I am very unsatified
  • Very very very unsatisfied
I didn't like
  • Customer service and there scam unnlimited plan
#1303787
Reply to reviews
We switched to Simple Mobile one month ago and paid $50 each for our 3 lines-although we initially signed on for a family plan for $100. We were told, that is how it works, for the first 30 days- we have been receiving notices about cancellation of our services for the...
Read more
MariaSM
MariaSM

Hi. This is Maria from SIMPLE Mobile. We are sorry for the trouble that you have experienced with the service. Let us further check on it and get it resolved. Please chat with...

1.0
Product
Simple Mobile Phone Plan
#1266049
Reply to reviews
Show

Simple Mobile - Wi-Fi does not work

Simple Mobile - Wi-Fi does not work
Wifi does not work if you are in a car. The reception sucks so bad. The rep that sold us the phone insists that we must be doing something wrong. Not!!! I cant wait until our 30 days are up so i can switch to a diff carrief
1.6
Details
Billing Practices
Coverage Area
Customer service
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Style and Design
Value for money
Website
Product
Simple Mobile Phone Plan
#1261627
Reply to reviews
Stay away!!! Purchased an iPhone SE for my wife in April last year. We have relocated abroad for my company and was unable to use the phone abroad, this was the first big disappointment. After contacting customer service I was told their sim cards don't work abroad....
Read more
CrazyBostonTerrier169
CrazyBostonTerrier169

I did that today after they took 8 payment from my account as well as contacting a couple of news reporters and the BBB and rip off report and im just getting started

MariaSM
MariaSM

Hi LyingZonkey. This is Maria from SIMPLE Mobile. I'm sorry for the inconvenience that you've experienced. Let us help you with your concern. Please click this link http://bit...

Product
Simple Mobile Phone Plan
I liked
  • Very very very unsatisfied
I didn't like
  • Customer service
#1252361
Reply to reviews
Simple mobile is P.O.S company cheating company. I have $40 simple mobile service i can call 66 countries including INDIA, when I try to call India it says "your cannot complete your call as dialed, please buy international calling card...." I called the customer...
Read more
MariaSM
MariaSM

Hi. This is Maria from SIMPLE Mobile. We sincerely apologize for the inconvenient experience you had with our dealership. We understand where you are coming from and we do not...

1.1
Product
Simple Mobile Phone Plan
#1249271
Reply to reviews
Simple Mobile - Having problem for calling Pakistan
Why is that Soo?? My package is of $25 which is unlimited than why it says Soo?Can U tell me a way to solve this problem.It had been just few days for Reup and still i cant call to another country.Can u tell me as soon as possible.In this $25 package i can call...
Read more
MariaSM
MariaSM

Hi anonymous. My name is Maria from SIMPLE Mobile. Please contact us via chat using this link http://bit.ly/2EETNDo, so we can check on this matter. For your convenience, our ...

2.1
Product
Simple Mobile Phone Plan
#1216725
Reply to reviews
Show

Simple Mobile - I can't dial in the number to pay for my cellphone service

No person to talk to ,To make payment
Product
Simple Mobile Phone Plan
#1207448
Reply to reviews
Show

Simple Mobile - Frustrating

I am enrolled in a plan that should be 44.92 a month. It says on my account I paid 44.92. They charged my bank account 67.05. I have called many times with them promising me a refund for the difference but of course I am STILL WAITING.
3.0
Details
Advertised vs Delivered
Coverage Area
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Style and Design
Warranty
Website
Product
Simple Mobile Phone Plan
#1200779
Reply to reviews
simple mobile lost customers credit card information, last week my boyfriend experienced the same thing I experienced today. my service was deactivated and I enrolled in the auto re-up plan so I don't have to give my information every month but today my service was cut...
Read more
1.7
Product
Simple Mobile Phone Plan
#1193261
Reply to reviews
Show

Simple Mobile - The worst experience with a cell company

I buy $60.00 unlimited data plan..simple mobile just bring me 2 gb data plan i call costumer service and they deny put unlimited data plan back even reconice was they error..stay away from this company all there costumer service are trained for stole your money not in solve problems
Product
Simple Mobile Phone Plan
#1164737
Reply to reviews