Product: Simple Mobile Customer Care Clear all filters (0 of 39 reviews match)
filters
Seller:
Show
State:
Show
City:
Show
Product:
Soap Box - unhappy with Simple Mobile phone.
Soap Box - Simple Mobile phone issues. Customer service is NOT helpful at all. If you have a Simple Mobile phone Do Not sign up for the "Auto ReUp". Prior to the date of my next billing cycle I changed plans for less expensive one using their website. It look like the...
Read more
1.1
Product
Simple Mobile Customer Care
#1402481
Reply to reviews
If I could possible give a -0 star rating I would. Simple Mobile customer service agents are the worst I have ever had the displeasure of dealing with. I was left on hold for 26:52 because EDUARDO in the refund department said the system is very slow. Good customer...
Read more
MariaSM
MariaSM

Hi MinuteIndri834. This is Maria from SIMPLE Mobile. We do apologize for the inconvenience that you have experienced. As your service provider, we are determined to help you i...

DapperMoose
DapperMoose

Atleast you were able to get a refund right? that's what I am fighting for...all they keep saying is "sorry we cant help you", They are horrible!

Product
Simple Mobile Customer Care
#1371292
Reply to reviews
I wish i can rate u 0 star, Charlie is a very bad representative Cry
Read more
MariaSM
MariaSM

Hi. I’m Maria from SIMPLE Mobile. We’re sorry for the trouble. We never like hearing that our customers are having an unpleasant time with customer service. We would be more t...

1.0
Product
Simple Mobile Customer Care
#1350424
Reply to reviews
I signed up for the Auto refill and that was a very bad mistake. Simple Mobile took 8 separate payments from my bank account in one day. This happened on a Friday of a holiday weekend. I contacted simple mobile as soon as I tried to pay a bill and found out they had...
Read more
Anonymous
GS

That’s funny I have the same problem as you speak. This is the second time it has happen in three months and customer service is no damn help. I’m waiting right now for my mon...

MariaSM
MariaSM

Hi. I’m Maria from SIMPLE Mobile. We’re sorry for the trouble. We aim to build a flawless strong connection with you. Allow us to take a closer look into what's going on and e...

Product
Simple Mobile Customer Care
#1348610
Reply to reviews
I made payment with master card twice thru simple moobile app didnt go thru the paymentls but i check my statement in home and the payments go thru. But they never activated my plan again. I have to use a debit card. To activated my plan again .I call my credit card...
Read more
MariaSM
MariaSM

Hi. I’m Maria from SIMPLE Mobile. We apologize for the trouble this may have caused you. As per our interest to serve you better, we are continuously working on improving and ...

1.8
Product
Simple Mobile Customer Care
#1337002
Reply to reviews
I m not getting money Plz do something
Read more
MariaSM
MariaSM

Hi, BurlyWaterDragon238. This is Maria from Simple Mobile. We apologize for the trouble. Allow us to gather some information so that we can further investigate. Please chat wi...

Product
Simple Mobile Customer Care
#1328278
Reply to reviews
I have a problem with international calls not going through. The first time I reported it, customer service couldn't fix it and said someone will call back in 15 mins. No one called. Called the next day and got transferred 6 times. At every transfer was told to do the...
Read more
MariaSM
MariaSM

Hi, MellowMaineCoon. This is Maria from Simple Mobile. We apologize for the trouble that you have been through. Allow us to gather some information so that we can find a solut...

Product
Simple Mobile Customer Care
#1324972
Reply to reviews
Poor customer service they owe my husband service two days that was messed up refused to refund on number 8642028754 I asked supervisor to call on my phone 8036273027 noone called refuse to turn husband phone back on my money was not refunded
Read more
MariaSM
MariaSM

H TruthfulHeron268. I'm Maria from SIMPLE Mobile. We're sorry for the trouble you've encountered with our customer service. We'd like to take a closer look into what's going o...

1.0
Product
Simple Mobile Customer Care
#1323152
Reply to reviews
I moved to a different country and tried to log into my account to cancel my automated monthly payment but the website did not recognize my phone number. After serveral days of trying I was finally able to log in, but I had been already charged for the next month....
Read more
1.6
Product
Simple Mobile Customer Care
I liked
  • I am very unsatified
I didn't like
  • Not getting my refund for a service i will not use
#1317157
Reply to reviews
The worst customer service I've ever had to deal with. Hopefully someone from the leadership teams can reach and review my concerns. I called the customer service in June 22nd to check on service within Canada as well as canceling my Auto paid after I confirmed there...
Read more
Product
Simple Mobile Customer Care
#1300563
Reply to reviews